Uitgeput van de reis?!

30 september 2016 - Maasdijk, Nederland

Hooii,
Dit is alweer de laatste blog. Vannacht om 4 uur zijn we gaan lopen naar het station, want we moesten om 5 uur bij ons busje zijn. We hadden al haast maar dat werd alleen maar erger toen onze weg naar het busje was versperd en we er niet langs konden gelukkig was het busje er nog toen we aankwamen. Er moest 1 leraar in een busje met allemaal Polen want in de busjes die we hadden konden maar 34 mensen en we waren met 35. In het busje heeft meer dan de helft geslapen omdat we een nachtje niet hadden geslapen. Toen we door de douane gingen ging het moeizamer dan op de heenweg, want er werden verschillende mensen uitgepikt de een omdat ze een bieropener als souvenir had meegenomen en de ander omdat ze een flesje water bij zich had. Na de douane moesten we nog even wachten voordat we konden boarden, tijdens het boarden ging het bijna weer mis met meneer Pronk want de mevrouw wou zijn kaartje nog een keer scannen. Ik dacht bij mezelf dit was niet echt de week van meneer Pronk. Ook in het vliegtuig was het erg stil doordat iedereen erg moe was en sommige lagen te slapen of bijna lagen te slapen. Op Eindhoven Airport hebben we afscheid genomen van elkaar en de leraren bedankt voor een FANTASTISCHE week! Terug zat ik bij Eva in de auto, Eva's moeder zegt dat we veel hebben geslapen en weinig hebben gezegd in de auto. Zelf heb ik niet veel van de terugweg in de auto gezien, in de bus en in het vliegtuig nog wel.
Het was een SUPER week! Een week om nooit meer te vergeten!!
Geschreven door Lisa (met ideeën van Eva)